. Eladná működő ipari cégét? Forduljon hozzánk: www.eladocegek.hu .
Keresünk - Kínálunk eladó ipari cégeket: www.eladocegek.hu ;
Eladhatja Ipari, Üzleti, Telek ingatlanát, ha meghirdeti: www.ipariingatlanok.hu .
  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2017.09.20.
EladóCégek.hu:
Ipariingatlanok.hu:
Riportok
Riportok: A Continental Automotive Hungary Kft. fejlődése 2012.02.01.
Forrás: Ipari Hírügynökség, Riportok.hu
  Contintental   Luc Quisthoudt ügyvezető igazgató a budapesti gyár
  új, 1.700 nm-es késztermék raktárának átadása
  kapcsán a fejlődésről nyilatkozott.
Continental Automotive, Luc Quisthoudt ügyvezető igazgató  
  Négy éve vezeti a Continental Automotive Kft-t.
  Hogyan fejlődött az  elmúlt négy évben a cég?


    2008-ben építettünk egy új gyárépületet, illetve a
  mostani a raktárbővítés, aminek lesz egy második
  fázisa is, ezek a szemmel jól látható tények.
  A fejlődés másik része azok az új termékek, amelyek
  az óta érkeztek ide hozzánk, ilyen termékünk az
  elektromos kormányzás rásegítő elektronikánk, és
  a hibrid meghajtó egységünk, valamint a hibrid
  esetében a start-stop rendszerünk.
  Harmadrészt pedig nem szabad elfelejtenünk azokat
  a beruházásokat sem, amit az óta beruházott a
  Continental a budapesti gyárba. Negyedik fejlődési
  rész a munkatársak létszáma, nemcsak, anyagilag,
  pénzügyileg ruháztunk be, hanem beruháztunk a
  munkatársainkba is.
Ha összességében nézem, akkor 2008 óta rengeteget fejlődtünk és ez még nem áll itt meg, hanem
tovább folytatódik az elkövetkezendő években.

A budapesti gyár teljes mértékben autóipari gyártással foglalkozik, autóiparba szállít be, vagy más iparágakba is?  

    Az 1994. év közepétől már csak autóipari alkatrészeket gyártunk és csak azt, és ez így is marad.

A gyárnál az elektronika adja a gyártás jelentős részét, vagy a mechanikai termék előállítás is már jelentős?

   Az elektronika, és az új raktár átadásnál a vitrinben látható is a nyák, amit mi gyártunk, ez egyértelműen elektronika. Ez a nyák kerül bele különféle alkatrészekbe, különféle házakba és nyilván ezeknek a beültetése, behelyezése, összeszerelése ez már egy mechanikus folyamat. A fő kompetencia az elektronika és ez még így is marad a jövő években. Természetesen, ahogy bővül a gyártásunk, úgy szükség van különféle mechanikus folyamatokra is, azt is megoldjuk, de a fő tevékenység az elektronika.

Honnan érkezik a gyárba az alapanyagok nagy része?

   Az elektronikának a nagy része Ázsiából származik és Amerikából, a mechanikus alkatrészeknek, pedig amiről a korábbiakban beszéltünk, azok a házak, amelyekbe ezek az elektronikák beépülnek, a mechanikus alkatrészeknek a nagy része Európából, ezen belül is főleg Nyugat-Európából származnak.
Biztos tény, hogy a Continental Automotive céljai között van, hogy a nyugat-európai beszállítókat minél inkább és folyamatosan lecserélni kelet-európai beszállítókra. A kelet-európai beszállítók alatt nemcsak magyarokat, hanem a szomszédos országokat, a szlovákokat, a cseheket, stb., tehát nem kimondottan csak Magyarországra koncentrálódna.
A jelenlegi új termékeinknél is az egyik fő szempont, hogy lehetőség szerint a kelet-európai beszállítóktól szerezzük be az alapanyagainkat, hiszen nekünk is kényelmesebb, ha közelebb van.

A Continental budapesti gyárának életében melyik a meghatározóbb piac, a megrendeléseknél, kiknek szállítanak elsősorban?


   A Continentalnak az a stratégiája, hogy ott gyárt, és ott termel, ahol el is adja a termékeit.
Ennek a kijelentésnek a szellemében azt mondhatjuk, hogy a gyárunkra is jellemző, hogy mi többnyire európai, kelet-európai vevőknek szállítunk, de ez nem jelenti azt, hogy csak kizárólag nekik. Szállítunk ázsiai piacokra is, és amerikai piacra is.

A Magyarországon jelen levő és épülő autógyárak fejlesztése, tehát az Audi, a Mercedes és a többi gyár fejlesztése, mennyire befolyásolja a Continental Automotive életét?

  Közvetlenül nem, közvetetten. Ez azt jelenti, hogy a mi termékeink nem közvetlenül ezekbe a gyárakba kerülnek beszállításra, hanem európai, kelet-európai összeszerelő üzemekbe, úgymint Németországba és Belgiumba, és ezekből az összeszerelő üzemekből kerülnek aztán később az egyes autó gyárakhoz. A konkrét rész egységekhez szállítunk alkatrészeket, és onnan kerül a komplett részegység az autógyárba.
Ez most jelenleg még így van például azoknál a stratégiai termékeinknél is, amikről itt beszéltünk, mint kormányzás rásegítő elektronika, illetve a hibrid, ma még nem közvetlenül szállítunk az autógyáraknak. Ez még azért van így, mert nem régen indult a termelés és még viszonylag nem olyan magas darabszámot gyártunk. Ahogy felfut egy magasabb darabszámra a gyártás, úgy már mi is közvetlenül az autógyáraknak fogunk szállítani.

Mit jelent a gyár életében a mostani késztermék raktárfejlesztés?

   Ez egy nagyon fontos lépés a gyár további fejlődésének érdekében és életében, ez az egyik állomása a további fejlődésnek.

Mit szeretne elérni a budapesti gyárral, és milyen terveik vannak?

   Az alapvető fő célunk, hogy ezeknek az új stratégiai termékeinknek, az elektromos kormányzás rásegítő elektronikának, a hibrid meghajtó egységeknek a szériagyártásba vitele, hogy ez a gyártás felfusson. Ezt emelném ki ő a legfőbb célok között, az elkövetkező évek legfőbb céljai között.  

Continental Automotive, Budapest

Continental
« vissza
További riportok
Riportok: A Hörmann Hungária Kft. a minőségi ajtók, kapuk szakértője 2012.11.12.
Riportok: A Mercedes-Benz Hungária Kft. Magyarországon is a biztonságos közlekedésért 2012.06.05.
Riportok: A Magyar Pékszövetség a 2012-es FOODAPEST és UKBA kiállításon 2012.02.05.
Riportok: A Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi tervei 2012.02.02.
Riportok: A Pozitív Gondolkodók Napja sikertörténete 2012.01.31.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
M0-Halásztelek lehajtónál
Raktár eladó:
Eladó M0-Halásztelek, raktár eladó
¤ ¤ ¤ ¤
M0 20-25 km, 4-es főút:
5 ha ipartelep eladó
Eladó M0-tól 20-25 km-re 4-es főútnál 5 ha ipartelep
¤ ¤ ¤ ¤
Keresünk - Kínálunk
eladó ipari cégeket :
EladóCégek.hu
¤ ¤ ¤
12 állásos istálló
lovastelepnek, M1-10 km:
12 állásos istálló lovastelepnek, M1-10 km, Naszály
¤ ¤ ¤ ¤

Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal | Hírek | Riportok | Rendezvények | Szolgáltatásaink | RSS |
TOP Aktuális | Eladó cégek | Linkek | PhotoReport.hu | PhotoReports.hu |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.